زیرصد سنجش

نمونه سوالات امتحانی ریاضی دهم | سوالات امتحانی نیمسال اول

نمونه سوالات امتحانی ریاضی دهم نیمسال اول

با رسیدن فصل امتحانات نوبت اول، علاوه بر برنامه ریزی جامع و حل تمرین، بررسی و حل نمونه سوالات امتحانی مدارس مختلف در ارتقا سطح دانش و مهارت های دانش آموزان تاثیر بسیار زیادی دارد. در این نوشته نمونه سوالات امتحانی ریاضی دهم نیمسال اول از مدارس و مناطق اموزشی مختلف را ارائه خواهیم داد.

درس ریاضی پایه دهم نیز یکی از همان دروسی است که امتحان نوبت دوم آن نهایی است. نحوه تدریس ریاضی دهم در پکیج آموزشی زیر 100 سنجش، به صورت ترکیبی است و تمام نیاز آموزشی دانش آموزان را برای موفقیت در امتحانات مدرسه -اعم از داخلی یا نهایی- تامین می کند و به موازات آن نکات و تکنیک های کنکوری حل تست های ریاضی را نیز در سطح کتاب ریاضی 1 آموزش می دهد.

علاوه بر آن با توجه به برگزاری امتحانات نوبت دوم پایه دهم به صورت نهایی، آشنایی با روش های مختلف طرح سوالات امتحانی، برای دانش آموزان یک نیاز ضروری است. از همین رو توصیه می کنیم در کنار مطالعه دقیق مباحث کتاب درسی و حل مثال ها و تمرینات دوره ای، حتما از نمونه سوالات امتحانی ریاضی دهم نوبت اول نیز برای تثبیت مطالبی که خوانده اید استفاده کنید.

بر اساس بخشنامه شورای سنجش وزارت آموزش و پرورش، سوالات امتحانی درس ریاضی پایه دهم در نوبت اول (دی ماه) از فصل های اول تا چهارم کتاب درسی طرح می شود که نحوه بارم بندی هر یک از این 4 فصل را می توانید اینجا ببیند.

در ادامه می تواند تعدادی از نمونه سوالات امتحانات سال های گذشته از مدارس مختلف کشور را به طور رایگان دریافت و مطالعه نمایید:

این نوشته را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیگر مطالب