زیرصد سنجش

بسته‌ آموزشی دهم تجربی

زیر 100 سنجش به قصد هموار کردن مسیر موفقیت دانش آموزان رشته تجربی و با هدف کسب نمرات برتر، تمام تجربه 12 ساله خود را با دانش اساتید و فناوری روز دنیا در هم آمیخت تا تمام آنچه که مورد نیاز دانش آموزان است را با بسته آموزشی پایه دهم تجربی خود فراهم آورد.

در بسته های آموزشی پایه دهم تجربی زیر 100 سنجش، صفر تا صد مطالب درسی رشته تجربی به طور کامل آموزش داده شده و داوطلبان این رشته را از هر نوع کتاب و جزوه و کلاس کمک آموزشی بی نیاز می کند.

بسته آموزشی پایه دهم رشته تجربی شامل تدریس تشریحی و مفهومی کلیه دروس عمومی و تخصصی پایه 10 تجربی می باشد.

پکیج کامل دهم تجربی به صورت جامع و یا به صورت پکیج دروس تخصصی تجربی ارائه می شود.

بهترین بسته آموزشی دهم تجربی

شناخت بهترین بسته آموزشی دهم تجربی، با توجه به اینکه تعداد موسسات و تنوع محصولات نسبتا زیاد است، کمی سخت خواهد بود.

شاید زیاد دیده و شنیده باشید که در تبلیغات عنوان شده بهترین بسته آموزشی پایه ده تجربی، بهترین دی وی دی آموزشی دهم تجربی یا بهترین سی دی آموزشی رشته تجربی. اما بهترین بسته دهم برای رشته تجربی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ویژگی های بهترین بسته پایه دهم رشته تجربی

ویژگی اصلی هر پکیج آموزشی رشته تجربی در هر زمینه ای، جامع و کامل بودن آن در تدریس مباحث این رشته است. یعنی تدریس به گونه ای باشد که تمام سرفصل های درسی پایه دهم را آموزش دهد.

ویژگی مهم بعدی تدریس تشریحی و مفهومی مباحث رشته تجربی به زبان ساده و روان، به گونه ای که دانش آموز با هر سطح و پایه ی علمی توان درک و یادگیری آن مطلب را داشته باشد. همچنین، تدریس به شیوه ای باشد که دانش آموز برای امتحانات نهایی رشته تجربی به بالاترین سطح یادگیری برسد.

از آنجایی که اکنون در مسیر برنامه ریزی به حساس ترین و به نوعی مهم ترین نقطه رسیده اید، یک پکیج آموزشی خوب برای کلاس دهم تجربی باید با حل تمرینات تشریحی و تستی به تعداد زیاد، به تثبیت مطالب و تسلط حداکثری دانش آموزان در هر مبحث کمک خواهد کرد.

نکته آخر: پیش از تهیه هر نوع بسته آموزشی دروس پایه ، پکیج، سی دی و یا دی وی دی آموزشی حتما از کیفیت و کارآمد بودن آن اطمینان حاصل نمایید. به یاد داشته باشید منابع کمک آموزشی زیر 100 سنجش می توانند بهترین سکوی پرتاب شما در پایه دهم رشته تجربی باشند.