زیرصد سنجش

بسته‌ آموزشی کنکور

پکیج‌های آموزشی کنکور رشته‌های تجربی و ریاضی، شامل تدریس خط به خط کتاب‌های درسی تخصصی و عمومی سه سال دوره دوم متوسطه به تفکیک رشته تحصیلی می باشد. تدریس اساتید در پکیج‌های کنکور با شیوه اختصاصی و برنامه ریزی منحصر به فرد تیم حرفه‌ای و نخبه زیر 100 سنجش ارائه می شود و مشابه این شیوه تدریس را در هیچ جای دیگری مشاهده نمی کنید.

در این پکیج ها آموزش تشریحی منحصر به فرد تمام مباحث کنکوری، آموزش نکات طلایی و تکنیک‌های حل تست، ارائه بیش از 2000 تست کنکورهای ادوارد گذشته بر اساس مباحث تدریس شده، به همراه بیش از 1500 تست شبیه ساز کنکور را به صورت جامع و استاندارد در 700 ساعت ویدیوی آموزشی، در اختیار خواهید داشت.

لازم به ذکر است که کلیه ویدیوهای آموزشی این پکیج‌ها دقیقا مشابه نمونه‌های موجود در این سایت می باشد.

زیر 100 سنجش به قصد هموار کردن مسیر موفقیت داوطلبان کنکور و با هدف کسب رتبه زیر صد، تمام تجربه 12 ساله خود را با دانش اساتید و فناوری روز دنیا در هم آمیخت تا تمام آنچه که مورد نیاز دانش آموزان و داوطلبان کنکور است فراهم آورد.

در بسته های آموزشی کنکور زیر 100 سنجش، صفر تا صد مطالب درسی به طور کامل آموزش داده شده و داوطلبان را از هر نوع کتاب و جزوه و کلاس کمک آموزشی بی نیاز می کند.

بهترین بسته آموزشی کنکور

شناخت بهترین بسته آموزشی کنکور، با توجه به اینکه تعداد موسسات و تنوع محصولات نسبتا زیاد است، کمی سخت خواهد بود.

شاید زیاد دیده و شنیده باشید که در تبلیغات عنوان شده بهترین بسته آموزشی کنکور، بهترین دی وی دی آموزشی کنکور یا بهترین سی دی آموزشی کنکور.

اما بهترین بسته کنکور چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ویژگی اصلی هر پکیج آموزشی کنکور در هر زمینه ای، جامع و کامل بودن آن در تدریس مباحث است. یعنی تدریس به گونه ای باشد که تمام سرفصل های درسی سه سال دبیرستان را آموزش دهد.

ویژگی مهم بعدی تدریس تشریحی و مفهومی مباحث به زبان ساده و روان، به گونه ای که دانش آموز با هر سطح و پایه ی علمی توان درک و یادگیری آن مطلب را داشته باشد. همچنین، تدریس به شیوه ای باشد که دانش آموز برای امتحانات نهایی به بالاترین سطح یادگیری برسد.

از آنجایی که اکنون در مسیر برنامه ریزی به حساس ترین و به نوعی مهم ترین نقطه رسیده اید، یک پکیج آموزشی کنکور خوب باید به نکات تستی و کنکوری دروس اصلی سه سال دبیرستان توجه بسیار زیادی نشان دهد. در نهایت حل تمرینات تشریحی و تستی به تعداد زیاد، به تثبیت مطالب و تسلط حداکثری دانش آموزان در هر مبحث کمک خواهد کرد.

نکته آخر: پیش از تهیه هر نوع بسته کنکور، پکیج، سی دی و یا دی وی دی آموزشی حتما از کیفیت و کارآمد بودن آن اطمینان حاصل نمایید. به یاد داشته باشید منابع کمک آموزشی زیر 100 سنجش می توانند بهترین سکوی پرتاب شما باشند.