زیرصد سنجش

نمونه سوالات نهایی زیست دوازدهم (فصل به فصل) همراه با جواب

نمونه سوالات نهایی زیست دوازدهم (فصل به فصل)

با توجه به نزدیکی زمان برگزاری امتحان نوبت دوم زیست شناسی پایه دوازدهم، در این زنگ مشاوره به ارائه و بررسی نمونه سوالات نهایی زیست دوازدهم به صورت فصل به فصل، همراه با جواب هریک از سوالات می پردازیم.

درس زیست برای رشته تجربی مهم ترین و تخصصی ترین درس در تمامی پایه ها محسوب می شود. ضریب این درس هم در کنکور و هم در نمره سابقه تحصیلی دانش آموز در مقایسه با سایر درس ها از مرتبه و اهمیت بالاتری برخوردار است.

به همان نسبت که کسب درصد بالا در کنکور از درس زیست شناسی حائز اهمیت است، کسب نمره بالا و رسیدن به نمره 20 در امتحان نهایی زیست شناسی نیز در سرنوشت کنکور دانش آموزان تاثیرگذار است.

موفقیت در امتحانات خردادماه و گرفتن نمره کامل در هر درسی مستلزم تلاش مستمر و برنامه ریزی جامع در طول سال تحصیلی است. در عین حال مرور و جمع بندی در فرصت های نزدیک به امتحان نیز نقش به سزایی در موفقیت دانش آموزان در آزمون نهایی خواهد داشت.

از همین رو در این نوشته نمونه سوالات نهایی زیست دوازدهم به صورت فصل به فصل را ارائه می نماییم. این نمونه سوالات همراه با جواب هستند و در دوره جمع بندی منبع مطالعه، مرور و تسلط بسیار خوبی به حساب می آیند.

این نوشته را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیگر مطالب