زیرصد سنجش

استاد مهدی مهدیون

سوابق استاد مهدی مهدیون

بیش از 18 سال سابقه ی تدریس حرفه ای
مبتکر شیوه ی آموزش لغات window
مدرس برگزیده کنکور
دبیر مدعو به مدارس و آموزشگاههای برتر کشور
پیشگام در تدریس 14 روش حفظ لغت و بیش از 60 مهارت ترجمه
مبتکر شیوه ی حل تست 10 ثانیه ای

پکیج-آموزشی-کنکور

استاد مهدی مهدیون

مدرس برجسته و با سابقه ی زبان انگلیسی دبیرستان و کنکور، دارای بیش از 18 سال سابقه ی درخشان تدریس حرفه ای در برترین مدارس و بزرگ ترین آموزشگاه های کنکور تهران می باشند.

چندین دوره به عنوان مدرس نمونه ی کشوری در زمینه تدریس زبان کنکور معرفی شده اند. استاد مهدیون مولف چندین عنوان کتاب در زمینه آموزش زبان انگلیسی بوده و مبتکره شیوه ی حفظ لغات و ترجمه به شیوه ی  window می باشند. همچنین برای حل تست های کنکور مبتکر شیوه ی حل 10 ثانیه ای هستند.

تکنیک های حل سریع تست که در دوره ی آموزشی تدریس می نمایند در میان دانش آموزان و داوطلبان کنکور بسیار پر طرفدار و در کنکور بسیار نتیجه بخش بوده است.

استاد مهدی مهدیون از اولین مدرسان زبان کنکور در دوره های دانش آموز الکترونیک است که فیلم آموزشی تدریس زبان کنکور را در قالب دی وی دی آموزشی زبان کنکور به صورت کامل و جامع ارائه نموده و در زمینه ی تدریس غیرحضوری و multimedia پیشگام و صاحب سبک می باشد.

تدریس مفهومی، استفاده از مثال هایی قابل درک، به کارگیری تصاویر در آموزش معنی لغات و آموزش تکنیک های حل تست، تحلیل و تشریح مباحث به کمک تصاویر، بیان نکات کلیدی حل تست در طول تدریس، حل تمرینات کتاب درسی، آموزش پاراگراف نویسی، تدریس درک مطلب و cloz test به صورت حرفه ای و برپایی ایستگاه تست کلاسی در پایان درس از ویژگی های قابل توجه شیوه ی تدریس ایشان است.

استاد-مهدی-مهدیون
پخش ویدئو
پخش ویدئو