زیرصد سنجش

استاد اصغر بهرامی

سوابق استاد اصغر بهرامی

ببیش از 20 سال سابقه ی تدریس حرفه ای
مدرس شبکه آموزش صدا و سیما
مولف کتاب عروض و قافیه
مولف کتاب قرابت معنایی (با متد نوین)
مبتکر شیوه ی آموزش عروض شنیداری
مدرس برگزیده ی کنکور

پکیج-آموزشی-کنکور

استاد اصغر بهرامی

مدرس برجسته ، با سابقه و نام آشنای ادبیات فارسی عمومی و فارسی تخصصی رشته علوم انسانی دبیرستان و کنکور میباشند.

با بیش از 22 سال سابقه ی درخشان تدریس حرفه ای در برترین مدارس و بزرگ ترین آموزشگاه های کنکور تهران. استاد بهرامی با شیوه ی منحصر به فرد روش آموزش عروض در درس علوم و فنون (ادبیات تخصصی انسانی) شناخته و محبوب شده اند. تدریس عروض با شیوه ی شنیداری و آموزش همراه با موسیقی، یادگیری یکی از سخت ترین مباحث درسی گروه انسانی را برای دانش آموزان دلنشین، ساده و جذاب کرده است.

سوابق استاد اصغر بهرامی

ایشان چندین دوره مدرس برگزیده کنکور کشور و مدرس برتر صدا و سیما نیز بوده اند.

تکنیک های حل سریع تست که در دوره ی آموزشی تدریس می نمایند در میان دانش آموزان و داوطلبان کنکور بسیار پر طرفدار و در کنکور بسیار نتیجه بخش بوده است.

استاد اصغر بهرامی از اولین مدرسان ادبیات کنکور است. که فیلم آموزشی تدریس ادبیات کنکور را در قالب دی وی دی آموزشی ادبیات فارسی به صورت کامل و جامع ارائه نموده و در زمینه ی تدریس غیرحضوری و multimedia پیشگام و صاحب سبک می باشد.

تدریس مفهومی، استفاده از مثال هایی قابل درک، به کارگیری ویدیوها و تصاویر مرتبط و آموزش تکنیک های حل تست، تحلیل و تشریح مباحث به کمک تصاویر، بیان نکات کلیدی حل تست در طول تدریس، آموزش آرایه های ادبی، دستور زبان فارسی، تاریخ ادبیات و واژگان و املا به صورت حرفه ای و برپایی ایستگاه تست کلاسی در پایان هر درس از ویژگی های قابل توجه شیوه ی تدریس ایشان است.

 

استاد-اصغر-بهرامی
پخش ویدئو
پخش ویدئو