زیرصد سنجش

بهترین پکیج آموزشی کنکور

بهترین پکیج آموزشی کنکور

برای داوطلب کنکور سراسری بزرگترین دغدغه، پیدا کردن بهترین راه برای رسیدن به موفقیت در کنکور است. برنامه ریزی، مطالعه، یافتن بهترین پکیج آموزشی کنکور، استمرار و تلاش 4 ستون مستحکم موفقیت هستند.

یکی از ابزارهای پرطرفدار در فرآیند یادگیری و مطالعه‌ی کنکور، استفاده از پکیج آموزشی کنکور است که در گذشته معمولا در قالب سی دی آموزشی کنکور و یا دی وی دی (DVD) آموزشی کنکور ارائه می شدند. این پکیج ها به عنوان منابع آموزشی جامع برای یادگیری کلیه دروس عمومی و اختصاصی سه سال دبیرستان که منبع اصلی سوالات کنکور هستند استفاده می شوند.

در انتخاب منابع و پکیج آموزشی کنکور باید به نکات و ویژگی هایی توجه داشته باشیم، اما پیش از هر اقدامی باید بدانیم بهترین پکیج آموزشی کنکور چه ویژگی هایی دارند.

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر در شیوه‌ی برگزاری کنکور همواره شاهد تغییرات کوچک و بزرگی بوده ایم، بنابراین بهترین پکیج آموزشی کنکور باید به گونه ای برنامه ریزی و آماده سازی شده باشد که برای هرگونه تغییر احتمالی قابل استفاده و کارآمد باشد.

پکیج آموزشی کنکور زیر 100 سنجش، به گونه ای برنامه ریزی شده است که حتی برای داوطلب کنکور 1405 نیز قابل استفاده می باشد.

بهترین پکیج آموزشی کنکور

همانطور که گفته شد، یکی از قابل اعتمادترین و موثرترین منابعی که در فرآیند برنامه ریزی و مطالعه برای کنکور می توان به کار برد، پکیج آموزشی کنکور است که آموزش کلیه دروس در آن به صورت ویدیویی ارائه می شود. در این پکیج ها، کلیه‌ی دروس عمومی و تخصصی سه سال دبیرستان به صورت کاملا تفکیک شده آموزش داده شده اند.

در واقع روش کار در بهترین پکیج آموزشی کنکور بدین گونه است که کتاب های هر پایه به صورت مجزا آموزش داده شده اند و همچنین هر کتاب به صورت درس به درس و کاملا تشریحی و مفهومی تدریس شده اند.

روش آموزش در پکیج آموزشی کنکور زیر 100 سنجش، با محوریت سرفصل های کتاب‌های درسی شامل 4 بخش کلی است:

  • در مرحله‌ی اول، خط به خط کتاب‌های درسی را به صورت کاملا تشریحی تدریس می شوند. این بخش از آموزش ضمن تقویت و ارتقا پایه علمی دانش آموزان، آنها را برای عبور از سد امتحانات نهایی با بالاترین نمره آماده می کند.
  • در ادامه تمام مثال ها، تمرینات تشریحی، شکل ها، جدول ها و فعالیت های مهم تحلیل و تشریح می شوند.
  • همچنین نمونه سوالات متعددی از امتحانات تشریحی پایان ترم (به شیوه ی امتحانات نهایی) بررسی و حل می شوند.
  • ویژگی مهم بهترین پکیج آموزشی کنکور این است که ضمن تدریس مفهومی و تشریحی مباحث درسی، کلیه نکات مهم و تکنیک های کاربردی برای حل سریع و صحیح تست های کنکور آموزش داده می شود.
  • و در انتها تست های برگزیده ی 15 سال اخیر کنکور سراسری آنالیز و تشریح می گردند.

مزیت پکیج کنکور زیر 100 سنجش، چند وجهی بودن و کارآمد بودن آن برای همه ی دانش آموزان با هر پایه علمی و از سوی دیگر برای هر نوع چرخش و تغییر در شیوه های برگزاری کنکور است.

در پکیج آموزشی کنکور زیر 100 سنجش صفر تا صد مطالب درسی به طور کامل آموزش داده شده، به گونه‌ای که دانش آموز را از هر نوع کتاب و جزوه و کلاس کمک آموزشی بی نیاز می کند.

10621700

سوالات متداول:

بهترین پکیج آموزشی کنکور

یکی از چالش های مهم داوطلبان کنکور تحقیق و انتخاب بهترین پکیج آموزشی کنکور است. اما در کنار آن، برای برنامه ریزی بهتر اغلب سوالاتی در ذهن دانش آموزان شکل می‌گیرد که در این بخش به بررسی و پاسخگویی برخی از سوالات متداول دانش آموزان می پردازیم.

این دو جدا از هم نیستند. برای موفقیت در کنکور فهم ویادگیری کامل سرفصل و مباحث کتاب های درسی الزامیست. از سوی دیگر با توجه به تاثیر قطعی معدل امتحان نهایی در نتیجه کنکور، کسب معدل بالا در این امتحانات کاملا ضروریست. پس هم برنامه ریزی مطالعاتی و هم انتخاب منابع آموزشی کنکوری باید به گونه ای باشد که هر دو مورد را به طور کامل پوشش دهد.

با توجه به حجم زیاد دروس و همچنین رقابت بالا در کنکور سراسری لازم است ساعات مطالعه خود را به حداکثر میزان ممکن برسانید. تفریح و اوقات فراقت و فعالیت غیردرسی باید به حداقل برسد. اگر بر دروس سال های دهم و یازدهم مسلط هستید، به طور میانگین روزی 7 ساعت مطالعه برای کسب نتیجه ایده آل است. اما اگر به مطالعه مباحث پایه نیز نیاز دارید، این میزان ساعت باید به روزی 8 تا 9 ساعت برسد. (توجه کنید که این زمان هم برای مطالعه دروس مدرسه و هم کنکور پیش بینی می شود)

پاسخ روشن است: “قطعا بله” . هدف نهایی از برنامه ریزی و درس خواندن در دوره متوسطه دوم، موفقیت در کنکور سراسری است. کنکور هم شامل مجموعه سوالاتی از مباحث درسی 3 سال دبیرستان است. بنابراین اگر برای موفقیت در کنکور برنامه دارید، نیاز است تا علاوه بر تسلط بر دروس مدرسه از نکات و تکنیک های تستی دروس هم آگاه شوید. بنابراین تهیه بهترین پکیج آموزشی کنکور کاملا ضروری خواهد بود.

داوطلب کنکور برای اینکه در ماراتن پر افت و خیز کنکور از رقبایش عقب نماند، باید از تمام امکانات موجود بهترین و بیشترین بهره را ببرد و در کنار انگیزه، برنامه ریزی و تلاش مستمر و هدفمند، انتخاب منبع آموزشی استاندارد و کارآمد نقش حیاتی در سرنوشت این آزمون مهم خواهد داشت.

به داوطلبان کنکوری  توصیه می شود برای انسجام مطالعاتی، از پکیح آموزشی کنکور استفاده کنند که هم تمام دروس تخصصی سه سال دبیرستان را به طور کاملا کنکور محور همراه با ارائه ی نکات طلایی تستی پوشش می دهد و هم در بخش های مجزا خط به خط دروس پایه ی دوازدهم به صورت تفکیک شده و کاملا تشریحی و متناسب با سوالات امتحان نهایی تدریس شده است.

در گام نخست رشته و پایه ی تحصیلی خود را به سامانه 100021100  پیامک کنید (برای مثال کنکور ریاضی و فنی).

مشاورین مربوط به رشته شما، با شما تماس خواهند گرفت، و پس از پاسخگویی به سوالات شما و پیش از ثبت سفارش، پکیج رایگان از نمونه تدریس اساتید برای شما ارسال خواهد شد.

و در آخرین گام و پس از تایید همه ی شرایط، سفارش شما ثبت شده و بسته به محل سکونت شما، پیکی آموزشی در بسته بندی خاص و انحصاری زیر 100 سنجش، پس از 7 تا 10 روز به دست شما خواهد رسید.

این نوشته را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیگر مطالب