زیرصد سنجش

پکیج های آموزشی کنکور

معرفی پکیج های آموزشی کنکور

پکیج های آموزشی کنکور دارای چه ویژگی هایی باشند تا ما را در مسیر درست موفقیت قرار دهند؟

کنکور سراسری پر رقابت ترین آزمون حال حاضر در کشور به حساب می آید؛ تا آنجا که از آن با نام ماراتن یاد می کنند. در این رقابت کسانی برنده نهایی هستند که با به کار گیری تمامی امکانات موجود و با برنامه ریزی جامع و استاندارد، پرتلاش و مستمر درس بخوانند و به موفقیت خود باور داشته باشند.

ویژگی های بهترین پکیج کنکور تجربی

ویژگی های بهترین پکیج کنکور ریاضی

در این میان یکی از مهم ترین چالش هایی که داوطلبان همواره با آن مواجه هستند، انتخاب بهترین منابع آموزشی کنکور است. سوال پر تکرار جلسات مشاوره «از چه منابعی استفاده کنم؟» و «بهترین پکیج های کنکور کدام است؟» می باشد.

در این بخش به معرفی ویژگی های یک منبع آموزشی کارآمد برای کنکور و امتحانات نهایی و پایان ترم مدرسه می پردازیم.

ویژگی های بهترین پکیج آموزشی کنکور

پکیج آموزشی کنکور در گام اول باید جامع و فراگیر باشد. یعنی تمامی سرفصل های مرتبط با کنکور و دروس اصلی امتحانات نهایی (به همراه مباحث پیش نیاز از سالهای قبل) را به طور کامل پوشش دهد.

در آن باید دروس تخخصی سه سال دبیرستان به صورت کاملا تفکیک شده آموزش داده شوند. یعنی هم کتاب های هر پایه به صورت مجزا، و هم هر کتاب به صورت درس به درس، تدریس شده باشند.

از دیگر ویژگی های پکیج آموزشی کنکور در نظر گرفتن ضریب اهمیت دروس عمومی و تخصصی پایه دوازدهم در امتحانات نهایی است.

با توجه به مصوبه اخیر تغییرات کنکور، میزان اهمیت معدل امتحانات نهایی به 40 درصد تاثیر قطعی رسیده است. بنابراین یادگیری و تسلط بر دروس پایه دوازدهم به منظور موفقیت حداکثری در امتحانات نهایی بسیار حائز اهمیت است.

اما نحوه مطالعه و برنامه ریزی در رشته ها و دروس مختلف متفاوت است. بنابراین در بخش دیگری به تفصیل در ارتباط با پکیج های رشته های مختلف صحبت خواهیم کرد.

ویژگی های بهترین پکیج کنکور تجربی

ویژگی های بهترین پکیج کنکور ریاضی

این نوشته را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیگر مطالب