زیرصد سنجش

مزیت منابع کمک آموزشی – فیلم آموزشی کنکور

فیلم اموزشی کنکور

یکی از بهترین منابعی که می توانیم برای کنکور انتخاب و استفاده کنیم فیلم آموزشی کنکور است. کنکور سراسری در حال حاضر رقابتی ترین آزمون کشور به حساب می آید. این آزمون هر سال در تیرماه رقابت داوطلبان کنکور در 5 گروه آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان های خارجی برگزار می شود و داوطلبان برای تصاحب صندلی دانشگاه‌های تراز بالای کشور با هم به رقابت می پردازند.

پیروز در این رقابت از آن داوطلبانی است که برنامه‌ریزی استاندارد داشته باشند، استمرار در تلاش داشته باشند و از بهترین منابع کنکور موجود استفاده نمایند.

با توجه به تغییرات گسترده در شیوه‌ی طرح سوالات کنکور و همچنین افزایش تعداد داوطلبان و سخت‌تر شدن رقابت در سالهای اخیر، انتخاب منبع آموزشی تبدیل به مهم ترین و تاثیرگذارترین انتخاب داوطلبان برای موفقیت در کنکور شده است.

در گذشته منابع آموزشی محدود به کلاس کنکور و کتاب های کمک آموزشی و تستی و نهایتا آزمون‌های آزمایشی بوده است. این منابع در کنار مزایایی که دارند، یک سری نواقص و معایب است که باعث می شود تا داوطلبان به دنبال بهترین گزینه‌ها برای انتخاب منابع کنکور باشند.

حجم زیاد کتاب های قطور کمکی، زمان زیادی که صرف رفت و آمد و حضور در کلاس‌های کنکور می شود و هزینه های بالایی که ترکیب این دو گزینه بر خانواده ها تحمیل می کند را می توان بزرگترین ایراد این نوع منابع دانست.

از سوی دیگر کلاس کنکور یک بار مصرف است. شما یک بار در جلسه تدریس حضور دارید، و هر آنچه به دست آوردید همان است. از سوی دیگر تعداد کتاب هایی که باید تهیه شود بسیار زیاد است. مراکز آموزشی با تقسیم غیر اصولی مباحث تحت عناوین مختلف، دانش آموزان را درگیر و ملزم به خرید تعداد زیادی منبع می کنند.

برای رفع این مشکلات و نواقص و هم راستا با پیشرفت تکنولوژی پکیج کنکور در قالب فیلم‌ آموزشی دروس کنکور تولید و در دسترس داوطلبان قرار گرفته است. و امروزه یکی از بهترین گزینه های انتخابی دانش آموزان پکیج های ویدیویی تدریس دروس کنکوری است.

مزایای پکیج آموزشی ویدیویی کنکور

در حالت کلی، استفاده از فیلم آموزشی مانند حضور در کلاس آنلاین دارد، با این تفاوت که برنامه ریزی شرکت در این کلاس دست خود دانش آموز است. شما مختار هستید برای دیدن و آموختن یک درس و مبحث زمانی را انتخاب کنید که در بهترین شرایط روحی و جسمی برای یادگیری آن درس قرار دارید.

حسن مهم دیگر استفاده از فیلم آموزشی کنکور، مدیریت زمان بر اساس شرایط فردی است. یعنی اگر شرایطی پیش آید که شما نتوانید یک فایل را به طور کامل ببینید، می توانید در زمان مناسب ادامه‌ی آموزش را دنبال کنید.

از طرفی اگر مبحثی را دیدید، اما در هنگام حل مسئله یا تست دار مشکل شدید، به راحتی می توانید همان مبحث را دوباره و چندباره ببینید تا به تسلط کامل برسید.

از سوی در پکیج آموزشی کنکور کلیه سرفصل های آزمون سراسری به صورت یک جا و پشت سر هم آموزش داده می شوند. نظم موجود در برنامه تدریس فیلم های آموزشی به تنظیم یک برنامه مطالعاتی کارآمد و موثر کمک بسیار زیادی می کند.

  • مزیت استفاده از فیلم آموزشی کنکور تجربی:

همه‌ کارشناسان و متخصصان حوزه آموزش بر این که کنکور تجربی سخت ترین و رقابتی ترین آزمون سراسری هستند، اتفاق نظر دارند. برتری در این رقابت سخت نیازمند تلاش مضاعف و طرح برنامه ای متفاوت و همه جانبه از سوی داوطلب کنکور است.

دروس تخصصی کنکور تجربی اکثرا مفهومی و در بسیاری از موارد محاسباتی و مسئله محور هستند. لازمه تسلط بر مباحث تخصصی کنکور تجربی آموزش جامع تمامی این مباحث است. در پکیج کنکور تجربی مطالب به صورت موضوعی دسته بندی می شوند و تمام مباحث از پایه دهم تا دوازدهم به طور کامل تدریس می شوند.

در واقع در این فیلم های آموزشی بنا را بر این گذاشته ایم که شما در ابتدای راه یادگیری هستید و تمام مطالب از صفر تا صد به طور کامل آموزش داده شده است. در آموزش ها سعی شده است تا حافظه تصویری شما به بهترین شکل به کار گرفته شود تا مباحث و نکات مهم و کلیدی به صورت عمیق در حافظه بلندمدت‌تان تثبیت گردد.

برای مثال در درس زیست شناسی که مهم ترین درس تخصصی در کنکور تجربی به حساب می آید، یادگیری عملکرد بخش های مختلف بدن انسان، جانوران و گیاهان به کمک ویدیوهای آموزشی و انیمیشن های تخصصی باعث تثبیت مفاهیم در بخش visual memory مغز می شود.

  • مزیت استفاده از فیلم آموزشی کنکور ریاضی

ریاضیات یعنی تجسم. هرآنچه به دنیای ریاضیات ارتباط دارد، با تصویرسازی و تجسم قابل تحلیل است. فیلم آموزشی کنکور در حل مسائل این امکان را به اساتید می دهد که با استفاده از فضای سه بعدی مفاهیمی همچون هندسه، فیزیک و مفاهیم سختی مثل مسائل حد و پیوستگی توابع مختلف را در visual memory شما تعریف و تصویر و تثبیت کنند.

نکته مهم بعدی در پکیج های کنکوری تکرار مطالب و حل تعداد زیاد تمرینات تشریحی و تست های گوناگون است. برای کسب مهارت در تست‌زنی به ویژه حل سریع تست های دروس محاسباتی مثب ریاضی و فیزیک یکی از بهترین راه ها تست خوانی و حل تست های متعدد است که در طی آموزش های ویدیویی این امر به بهترین شکل صورت گرفته است.

فیلم های آموزشی معمولا به صورت دی وی دی آموزشی کنکور یا سی دی آموزشی کنکور ارائه می شوند. ما در موسسه زیر 100 سنجش به منظور انسجام مطالب درسی و کاهش حجم فیزیکی مطالب درسی، پکیج آموزشی را در بسته فلش های طلایی ارائه کرده ایم.

این نوشته را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیگر مطالب