زیرصد سنجش

معرفی بهترین پکیج فیزیک کنکور

معرفی پکیج درس فیزیک کنکور

پکیج فیزیک کنکور زیر 100 سنجش شامل تدریس کتاب های فیزیک دهم، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم می باشد. به بیان دیگر بسته آموزشی فیزیک کنکور از صفر تا 100 فیزیک سه سال دبیرستان را در خود جای داده است.

بهترین پکیج فیزیک کنکور دارای چه ویژگی هایی است؟

در بهترین پکیج درس فیزیک کنکور باید خط به خط کتاب های درسی به صورت کاملا تشریحی و مفهومی تدریس شده باشد. نمونه سوالات تشریحی برای تثبیت مفاهیم در هر بخش ارائه شده، و در پایان هر بخش با ایستگاه های تست کلاسی به تسلط هر چه بیشتر شما برای موفقیت در کنکور پرداخته شده است.

در بخش تدریس فیزیک دوازدهم با رویکرد موفقیت در امتحان نهایی، به تحلیل و تسلط بر راه حل های تشریحی توجه ویژه ای شده است.

ضمن اینکه در تمام بخش های پکیج تدریس فیزیک کنکور به آموزش نکات طلایی و ارائه شیوه های سریع حل تست با زبانی ساده و قابل فهم پرداخته شده است.

تمامی مباحث درسی با استفاده از انیمیشن های تخصصی و ویدیوهای آموزشی تشریح شده، و در نهایت بانک تست های برگزیده 15 سال اخیر کنکور سراسری به طور کامل آنالیز و تشریح شده است.

پکیج فیزیک کنکور زیر 100 سنجش، از آنجایی که تدریس هر کتاب را به صورت مجزا صورت گرفته است، برای دانش آموزان سال دوازدهم کامل ترین مرجع آموزش و آمادگی برای امتحان نهایی نیز محسوب می شود.

و از سوی دیگر تمام آنچه را که برای کسب درصد بالای این درس در کنکور نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

بهترین پکیج درس فیزیک کنکور دارای چه ویژگی هایی است؟ در این نوشته قصد داریم به یکی از سوالات پرتکرار دانش آموزان رشته های تجربی و ریاضی پاسخ دهیم.

درس فیزیک یکی از دو فصل مشترک دروس تخصصی رشته های تجربی و ریاضی در کنکور سراسری است. و با توجه به گروه آزمایشی و متناسب با زیر گروهT ضریب آن متفاوت می شود.

اما آنچه در این میان بسیار حائز اهمیت است تاثیرگذاری بالای این درس در موفقیت شما در کنکور است.

فیزیک ترکیبی از مفاهیم بنیادی و محاسبات ریاضی است. بنابراین برای موفقیت در این درس شما نیاز به مهارت بالا در ریاضیات دارید.

اغلب در سوالات کنکور، فیزیک جز دروس نسبتا سخت بوده است. اما ویژگی مثبت این درس نسبت به سایر دروس تخصصی، استقلال محتوای آن در پایه های مختلف است.

برای مثال اگر شما در مباحث فیزیک یازدهم تسلط کافی نداشته باشید، مشکلی در یادگیری سرفصل های فیزیک دوازدهم نخواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *