زیرصد سنجش

اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص اعلام نتایج اولیه کنکور

اطلاعیه سازمان سنجش
اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام نتايج اوليه و نحوه ی انتخاب رشته آزمون سراسري سال 1401 منتشر شد.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام نتايج اوليه و نحوه ی انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسري سال 1401 بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر شد.

این اطلاعیه به شرح زیر می باشد:

به اطلاع داوطلبان شركت كننده در آزمون سراسري سال 1401 مي‌رساند كه نتيجه اوليه آزمون هم اكنون به صورت كارنامه تهيه و بر روي درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قرار گرفته و داوطلبان مي‌توانند با وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز، كارنامه نتيجه اوليه خود را در درگاه اطلاع‌رساني مذكور مشاهده نمایند.

انتخاب رشته برای انتخاب کدرشته محل‌های با آزمون و پذيرش صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي «بدون آزمون» در يك فرم و حداكثر تا 150 رشته محل، انجام مي‌شود. به عبارت دیگر فرآيند انتخاب رشته اين دو جداگانه نخواهد بود. توضيحات كامل اين دو روش پذیرش در دفترچه‌ راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته (راهنمای شماره 2) به تفكيك ارائه شده است.

تبصره 1: داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1401 ثبت­ نام نموده و غایب جلسه آزمون (در روزهای چهارشنبه 8 تیرماه تا شنبه 11 تیرماه) بودند، نیازی به ثبت نام مجدد برای رشته­ های پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی ندارند و می‌توانند در رشته‌هایی که پذیرش آنها با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است تا 150 کدرشته محل از دفترچه راهنمای انتخاب رشته انتخاب نموده و در فرم انتخاب رشته درج نمایند.

تبصره 2: داوطلبانی که قبلاً در آزمون سراسری سال 1401 ثبت نام نکرده‌اند، می‌توانند براساس اطلاعیه‌ای که در روز چهارشنبه 1401/05/12 منتشر می‌شود از روز سه­ شنبه 1401/05/18 تا روز یکشنبه 1401/05/23 نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در رشته‌هایی که پذیرش آنها با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است براساس دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های پذیرش براساس سوابق تحصیلی اقدام نمایند.

تبصره 3: در صورتی که فردی هم نسبت به انتخاب رشته در مرحله انتخاب رشته‌های با آزمون و رشته های صرفاً براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) اقدام کرده و هم در مرحله ثبت نام برای رشته‌‌های صرفاً براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته برای این رشته ها نماید، ثبت نام و انتخاب رشته وی در رشته های صرفا براساس سوابق تحصیلی باطل خواهد شد و هزینه پرداختی وی نیز مسترد نخواهد شد.

داوطلبانی كه مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (رشته‌هاي با آزمون) در اين آزمون شده‌اند، لازم است براي مشاهده دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (شماره 2) و انجام انتخاب رشته به نكات ذيل توجه نمايند:

1- مراجعه به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان و مشاهده دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (شماره 2) و بخش پيوست­ها (شامل شرايط و مقررات دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي)، هر يك از گروه‌هاي آزمايشي كه به تفكيك از روز جمعه مورخ 1401/05/14 بر روي درگاه اطلاع‌رساني مذكور قرار خواهد گرفت.

2- دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي براي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي سال 1401 حاوي تمامی شرايط و ضوابط اختصاصي رشته‌هاي مختلف تحصيلي دوره‌هاي روزانه، شبانه، مجازي، پرديس خودگردان و شهریه پرداز، دانشگاه پيام‌نور، مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و غيردولتي (اعم از باآزمون و پذيرش صرفاً براساس سوابق تحصيلي «بدون آزمون»)، توضيحاتي دربارة نحوة تكميل فرم انتخاب رشته توسط داوطلبانی كه براساس مندرجات كارنامه مجاز به انتخاب رشته در هر يك از دوره‌هاي فوق‌ مي‌باشند و همچنين نحوه مراجعه به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان و نحوة تكميل نمودن فرم انتخاب رشته مي‌باشد.

3- به داوطلبان انتخاب رشته‌هاي تحصيلي آزمون سراسري سال 1401 (اعم از رشته‌هاي با آزمون براي داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و همچنين رشته‌هاي صرفاً براساس سوابق تحصيلي، بدون توجه به نوع مدرک ديپلم و از تمامي گروه‌هاي آزمايشي بدون توجه به مجاز بودن) از تاريخ اعلام نتيجه اوليه فرصت داده شده است كه ابتدا نسبت به مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (دفترچه شماره 2) گروه آزمايشي مربوط، توضيحات مندرج در بخش پيوست­ها و دستورالعمل نحوه انتخاب رشته (اين دفترچه و دستورالعمل از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قابل دريافت مي‌باشد) اقدام نموده و كدرشته محل‌هاي مورد نظر خود را (برابر ضوابطي كه در دفترچه راهنماي انتخاب رشته درج گرديده) استخراج و به ترتيب تقدم علاقه مرتب نمايند. پس از آن، كدرشته‌هاي انتخابي خود را ابتدا در فرم پيش‌نويس مندرج در انتهای دفترچه راهنماي انتخاب رشته درج و پس از اطمينان از صحت كدرشته محل‌هاي انتخابي از عصر روز دوشنبه مورخ 1401/05/17 لغايت روز شنبه مورخ 1401/05/22 براساس دستورالعمل نحوه انتخاب رشته اينترنتي، كدرشته محلهاي تحصيلي مورد علاقه خود را از رشته‌هاي تحصيلي گروه آزمايشي يا گروه‌هاي آزمايشي در دوره‌هاي مجاز مختلف اعم از روزانه، شبانه، مجازي و پرديس خودگردان و شهریه پرداز، دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و غيردولتي و دانشگاه پيام‌نور ثبت نموده و نسبت به تكميل فرم مذكور در مدت زماني كه در نظر گرفته شده است اقدام نمايند. پس از تائيد نهايي كدرشته‌هاي انتخابي توسط متقاضي، شماره 15 رقمي توسط سيستم به عنوان رسيد انتخاب رشته در اختيار متقاضي قرارداده خواهد شد. اين رسيد پس از انجام كامل مراحل و ارسال اطلاعات در يك صفحه مجزا ارائه مي‌شود. داوطلبان بايستي توجه داشته باشند كه فقط يك بار اجازه انتخاب رشته به هر فرد داده مي‌شود. ضمناً پس از انتخاب رشته و دريافت رسيد 15 رقمي، داوطلبان مي‌توانند فرم انتخاب رشته خود را به تعداد محدود تصحيح و يا ويرايش نمايند.

تبصره 1:در صورت علاقه به انتخاب رشته‌هاي خاص يا بورسيه، حتماً شرايط و ضوابط اين رشته­ ها را (که بصورت جداگانه به عنوان پيوست دفترچه‌هاي انتخاب رشته در درگاه اطلاع رساني اين سازمان درج شده است) مطالعه كنيد و در صورت داشتن شرايط لازم، اين رشته­ ها را انتخاب نمایيد.

تبصره 2: با توجه به اينكه پذيرش دانشجو در رشته‌هاي علوم ورزشي و آموزش تربیت بدنی در گروه‌هاي آزمايشي علوم رياضي، علوم تجربي و علوم انساني و رشته‌هاي تحصيلي گروه آزمايشی هنر شامل (نقاشي، ارتباط تصويري، آموزش هنر، طراحي پارچه و طراحي لباس، طراحي صنعتي، ادبيات نمايشي، مجسمه‌سازي، موسيقي ايراني و جهاني، كتابت و نگارگري، آهنگسازي، بازيگري، طراحي صحنه، نمايش عروسكي و عكاسي) در آزمون سراسري سال 1401 بصورت متمركز و با شرايط خاص صورت مي‌پذيرد، داوطلبانی كه قبلاً براي شركت در آزمون عملي اين رشته‌ها در بازه زماني (1401/04/05 لغايت 1401/04/11و بازه مجدد برای رشته علوم ورزشي و آموزش تربیت بدنی از تاریخ 1401/05/04 لغایت 1401/05/08) اعلام علاقمندي كرده و در آزمون عملي آنها شركت نموده یا نمایند، در صورت تمایل لازم است در بين 150 انتخاب خود در فرم انتخاب رشته، اين رشته‌ها را در هر اولويتي كه علاقه دارند، قرار دهند. آزمون عملي براي داوطلبانی كه هزينه برگزاري آزمون عملي در رشته‌هاي فوق پرداخت نموده‌اند به شرح جدول برگزار شده و يا خواهد شد.

جدول زمان بندی آزمون های عملی

تبصره 3: داوطلبان گروه‌هاي آزمايشي علوم رياضي و فني، علوم تجربي و علوم انساني علاقمند به رشته‌هاي با آزمون علوم ورزشي و آموزش تربیت بدنی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي كه بر اساس كارنامه نتايج اوليه در دوره روزانه و نوبت دوم مجاز نشده‌اند، در صورتی که در زمان های اعلام شده در آزمون عملي شركت نموده یا نمایند به آنان اجازه انتخاب رشته محل­هاي دوره روزانه و نوبت دوم، منحصراً در اين رشته‌ها داده شده است.

تبصره 4: داوطلبانی که تمايل به انتخاب رشته‌هاي علوم ورزشي در گروه‌هاي آزمايشي علوم رياضي، علوم تجربي و علوم انساني و رشته‌هاي تحصيلي گروه آزمايشی هنر شامل (نقاشي، ارتباط تصويري، آموزش هنر،طراحي پارچه و طراحي لباس، طراحي صنعتي، ادبيات نمايشي، مجسمه‌سازي، موسيقي ايراني و جهاني، كتابت و نگارگري، آهنگسازي، بازيگري، طراحي صحنه، نمايش عروسكي و عكاسي) با روش پذيرش صرفاً براساس سوابق تحصيلي (بدون آزمون) دارند، نياز به شرکت در آزمون عملي ندارند.

تبصره 5: داوطلبانی كه در زمان ثبت‌نام براي پذيرش در رشته‌هاي با آزمون دانشگاه پيام‌نور و دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي اعلام علاقمندي ننموده‌اند در اين مرحله مي‌توانند با پرداخت هزينه مربوط به علاقمندي به هر يک از اين دوره‌ها هر کدام به صورت جداگانه به مبلغ 200/000 (دویست هزار) ريال از طريق سيستم پرداخت اينترنتي مندرج در درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان (بخش خريد كارت اعتباري) نسبت به انتخاب رشته از اين دوره‌ها اقدام نمايند.

تبصره 6: داوطلبان علاقمند به پذيرش در دانشگاه فرهنگيان و تربيت دبير شهيد رجايي تهران در صورتیکه مطابق کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی شده‌اند در اين مرحله مي‌توانند با اطمینان از داشتن شرایط برای پذیرش در رشته های این دانشگاه‌ها، با پرداخت هزينه مربوط به علاقمندي به رشته‌هاي اين دانشگاه‌ها به مبلغ 200/000 (دویست هزار) ريال از طريق سيستم پرداخت اينترنتي مندرج در درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان (بخش خريد كارت اعتباري) نسبت به انتخاب رشته از اين دانشگاه‌ها اقدام نمايند.

تبصره 7: سامانه انتخاب رشته مجازي اين سازمان به منظور راهنمايي و كمك به داوطلبان در انتخاب رشته آزمون سراسري سال 1401 (براي رشته‌هاي با آزمون و رشته‌هاي صرفاً براساس سوابق تحصيلي) از تاریخ 1401/05/13 از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

تبصره 8: ویژه­نامه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1401 شامل مطالب مفید و کاربردی درباره انتخاب رشته از جمله تشریح محتوای کارنامه آزمون، آشنایی با بومی­گزینی، انواع سهمیه­ها، استفاده از انتخاب رشته مجازی و نکته­های مهم در انتخاب رشته اصلی تدوین و در اواخر اين هفته منتشر می­شود. مطالعه این ویژه­نامه به داوطلبان، والدین و مشاوران توصیه می‌شود.

5- پذیرش در کدرشته‌محل‌هاي صرفاً براساس سوابق تحصيلي توسط دانشگاه­ها و مؤسسات پذيرنده در سال 1401 براي داوطلبان شاخه نظري با ملاک معدل کتبي نهايي ديپلم و داوطلبان شاخه فني و حرفه‌اي و يا کاردانش با معدل کل ديپلم انجام مي‌شود که داوطلب مي‌تواند بدون توجه به نوع مدرک ديپلم و از تمامي گروه‌هاي آزمايشي و بدون توجه به مجاز بودن به انتخاب رشته در دوره‌هاي مختلف نسبت به انتخاب رشته اقدام کند.

6- آن‌دسته از داوطلبان علاقمند به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي مراكز و واحدهاي دانشگاهي دانشگاه آزاد اسلامي، مي‌بايست پس از اعلام نتيجه اوليه آزمون و دريافت كارنامه، براي اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از تاريخ 1401/05/18 به بعد به درگاه اطلاع رسانی مركز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی آزمون دانشگاه آزاد اسلامي به نشاني: www.azmoon.org مراجعه نمايند.

تبصره 1- براساس مصوبه جلسه 22 مورخ 98/09/30 شوراي سنجش و پذيرش دانشجو، داوطلبان گروه آزمايشي علوم تجربی که در کارنامه اعلام نتايج اوليه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند توجه داشته باشند که رشته‌هاي پزشکي، دندانپزشکي، داروسازي و دامپزشکي مراکز دانشگاه آزاد اسلامي در دفترچه راهنماي انتخاب رشته مندرج در درگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است و در صورت علاقمندی به هر یک از این چهار رشته تحصیلی، می‌بایست آنها را در فرم انتخاب رشته در درگاه اطلاع رسانی این سازمان و در اولویت مورد دلخواه درج کنند.

تبصره 2- انتخاب رشته ساير رشته‌هاي تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامي با استفاده از كد دسترسي مندرج در كارنامه اعلام نتايج اوليه آزمون بطور مجزا و از طريق دانشگاه مذكور انجام مي‌پذيرد.

تبصره 3- داوطلبانی كه در يكي از رشته‌هاي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي و يا دانشگاه آزاد اسلامي پذيرفته شوند مي‌توانند به دلخواه خود منحصراً در يكي از مؤسسات محل قبولی ثبت‌نام و مشغول به تحصيل شوند.

یادآوری‌های مهم :

1- به داوطلبان توصيه می­شود پس از دريافت رسيد از بخش مشاهده اطلاعات حتماً از فهرست كدرشته هاي انتخابي خود در فرم انتخاب رشته اينترنتي كه بالاي آن رسيد 15 رقمي و شماره پرينت درج گرديده است يك نسخه پرينت تهيه نموده و به دقت آن را بازبيني و مشاهده نمايند و در صورت مشاهده اشكال در كدرشته ‌محل‌هاي درج شده در فرم انتخاب رشته با مراجعه به بخش ويرايش فرم انتخاب رشته آن را اصلاح نمايند. لازم است پرينت فهرست كدرشته محل‌هاي انتخابي را تا زمان اعلام نتايج نهايي نزد خود نگهداري نمايند.

نکته مهم 1: با توجه به اینکه بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون درخواست­های اشتباه در انتخاب رشته در این سازمان قابل بررسی نمی­باشد لذا لازم است داوطلبان در کنترل دقیق رشته های انتخابی و درج آنها در فرم انتخاب رشته دقت لازم را بعمل آورند. تاکید می گردد مسئولیت درج و ثبت نهایی رشته محلها در فرم انتخاب رشته با شخص داوطلب است و هیچ ادعایی مبنی بر اشتباه متصدی کافی نت یا مشاور انتخاب رشته در این زمینه قابل پذیرش نخواهد بود.

نكته مهم 2: در حفظ و نگهداري اين رسيد 15 رقمي و ساير اطلاعات آزموني خود دقت نمائيد چون امكان سوءاستفاده از اين اطلاعات براي دستكاري انتخاب رشته شما بعد از اتمام فرآيند انتخاب رشته وجود دارد.

2- عدم دريافت رسيد 15 رقمي به منزله عدم تكميل فرآيند انتخاب رشته مي‌باشد؛ لذا لازم است داوطلبان دقت لازم را در دريافت اين رسيد داشته باشند.

3- داوطلبانی كه در رشته‌هاي با آزمون مجاز به انتخاب رشته مي‌باشند و هم‌چنين در رشته‌هاي صرفاً براساس سوابق تحصيلي براي اينكه مراحل انتخاب رشته‌هاي تحصيلي را با موفقيت به پايان برسانند و مشكلي براي آنان بوجود نيايد، لازم است اطلاعيه‌هاي اين سازمان، دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي و شرايط و ضوابط مؤسساتي كه به صورت شرايط خاص پذيرش مي‌نمايند و هم چنين دستورالعمل نحوه انتخاب رشته اينترنتي را به دقت مطالعه نمايند.

4- بعضاً برخي از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي بعد از انتشار دفترچه راهنماي انتخاب رشته اقدام به اخذ مجوز رشته جديد و يا حذف رشته مي‌نمايند كه اين سازمان در طول زمان انتخاب رشته اين موضوع را در قالب اطلاعيه‌هاي اصلاحي اطلاع‌رساني مي‌نمايد. لذا لازم است داوطلبان تا پايان زمان انتخاب رشته با مراجعه به درگاه اطلاع‌رساني از وجود اين اطلاعيه‌ها آگاه شده و در صورت نياز انتخاب رشته خود را ويرايش نمايند.

5- بر اساس ضوابط آزمون سراسري، منحصراً آن‌دسته از داوطلبانی كه داراي مدرك ديپلم نظام آموزشي جديد ­(نظام 3-3-6) بوده و يا شاغل به تحصيل در پايه دوازدهم نظام آموزشي جديد مي‌باشند و يا داوطلبانی كه داراي مدرك پيش‌دانشگاهي و يا شاغل به تحصيل در دوره پيش‌دانشگاهي و يا داراي مدرك كارداني (فوق ديپلم) بوده‌اند، باید حداكثر تا تاريخ 1401/06/31 براي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي پذيرش براي هر دو نيمسال تحصيلي (مهر و بهمن ماه) و 1401/11/30 براي انتخاب کدرشته محل‌هاي پذيرش منحصراً براي نيمسال دوم (بهمن ماه 1401) نسبت به اخذ مدرك تحصيلي خود اقدام نمايند، حق ثبت‌نام و شركت در آزمون را داشته اند. آن‌دسته از دانشجويان شاغل به تحصيل در دوره كارداني كه تا تاريخ تعيين شده موفق به اخذ مدرك تحصيلي دوره كارداني (فوق ديپلم) نگردند، و همچنين آن دسته از داوطلبان نظام آموزشي جديد (نظام 3-3-6) و يا دانش‌آموزان دوره پيش‌دانشگاهي كه احتمال می‌دهند تا پايان مهرماه (1401/06/31) و يا بهمن ماه (1400/11/30) موفق به اخذ مدرك تحصيلي خود نمی شوند چنانچه در آزمون شركت نموده و مجاز به انتخاب رشته تلقي شده باشند، مجاز به تكميل فرم انتخاب رشته براي رشته‌هاي تحصيلي پذيرش براي نيمسال اول (مهر ماه) سال تحصيلي 1402-1401، نمي‌باشند و در صورت تكميل فرم انتخاب رشته و قبولي نهايي، قبولي آنها لغو و با آنان مطابق ضوابط رفتار خواهد شد.

تبصره: آن دسته از داوطلبانی كه تا تاريخ مقرر (1401/06/31) موفق به اخذ مدرك تحصيلي ديپلم نظام آموزشی جديد (نظام 3-3-6) يا مدرك پيش‌دانشگاهي و يا مدرك كارداني (فوق ديپلم) نشوند، در صورت انتخاب كدرشته‌ محل‌هايي كه مطابق دفترچه راهنماي انتخاب رشته پذيرش آنها براي نيمسال دوم (بهمن ماه) سال تحصيلي 1402-1401 باشد، به شرط اخذ مدرك تحصيلي حداكثر تا تاريخ 1401/11/30 ثبت‌نام و ادامه تحصيل آنان بلامانع خواهد بود و در غير اينصورت قبولي آنان باطل خواهد شد.

6- دانشجویان رشته‌هاي تحصيلي دوره‌ روزانه (پذيرش با آزمون و يا صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي) آزمون سراسري سال 1400 و قبل از آن، براي شركت در آزمون سراسري سال 1401 به شرط اينكه تا تاريخ 1401/12/25 نسبت به انصراف قطعي اقدام نموده باشند و در صورت داشتن ساير شرايط و ضوابط از جمله مقررات نظام وظيفه مجاز به ثبت‌نام و شركت در آزمون سال 1401 بوده‌اند. در غير اينصورت مجاز به ثبت‌نام و شركت در اين آزمون نبوده‌اند.

7- داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در سهمیه (برای داوطلبان سهمیه ایثارگران) و یا درخواست اعمال سهمیه ایثارگران، لازم است حداكثر تا تاريخ 1401/05/23 به ارگانهاي مربوط (محل تشكيل پرونده ايثارگري) مراجعه و موضوع علت عدم تأييد سهميه و يا درخواست اعمال سهميه را پيگيري نمايند. در صورت تأیید نهايي سهميه آنان توسط ستاد كل ارگان ذيربط در تهران و ارسال مشخصات داوطلبان حداکثر تا تاریخ 1401/05/26 به این سازمان، سهمیه آنان براي مرحله گزينش نهايي اعمال خواهد شد در غیر اینصورت بعد از تاريخ مذکور (1401/05/26) اقدامي در خصوص اعمال سهميه ايثارگران بعمل نخواهد آمد و اين داوطلبان با سهميه آزاد گزينش خواهند شد.

9- چنانچه مشمول اعمال سوابق تحصيلي ديپلم نظام آموزشي جديد (نظام 3-3-6) و يا ديپلم و پيش‌دانشگاهي نظام سالي واحدي مي‌باشيد و در رابطه با عنوان ديپلم، سال اخذ ديپلم، نمرات سوابق تحصيلي ديپلم، عنوان پيش دانشگاهي، سال اخذ پيش‌دانشگاهي و نمرات سوابق پيش دانشگاهي مندرج در اين كارنامه، اشكالي مشاهده نموديد لازم است براي اصلاح مورد يا موارد حداكثر تا تاريخ 1401/05/23 از طریق سامانه مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی وزارت آموزش و پرورش به نشانی: https://dipcode.medu.ir نسبت به ارائه درخواست برای اصلاح موارد در سامانه مذکور اقدام نمايید. مواردی که از طرف مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش و حداکثر تا تاریخ 1401/05/26 تأیید و به این سازمان اعلام گردد، براي مرحله گزينش نهايي اعمال خواهد شد در غیر اینصورت اقدامی به عمل نخواهد آمد.

نفرات برتر کنکور 1401 را اینجا ببینید.

 

این نوشته را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مطالب بلاگ

اخبار

ثبت نام نوبت دوم کنکور 1403 آغاز شد

ثبت نام نوبت دوم کنکور 1403 آغاز شد

ثبت نام نوبت دوم کنکور 1403 آغاز شد

اخبار

تقویم آزمون های سراسری 1404 اعلام شد

تقویم آزمون های سراسری 1404 اعلام شد

اخبار

جزییات ثبت نام در کنکور 1403 نوبت دوم

جزییات ثبت نام در کنکور 1403 نوبت دوم منتشر شد

جزییات ثبت نام در کنکور 1403 نوبت دوم منتشر شد

اخبار

معرفی منابع کنکور فرهنگیان

منابع کنکور فرهنگیان | برای کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان چه دروسی را بخوانیم؟

معرفی منابع کنکور فرهنگیان | مراحل پذیرش دانشجو معلم

اخبار

سازمان سنجش به سازمان ملی سنجش و ارزشیابی محلحق می شود

سازمان سنجش به سازمان ملی سنجش و ارزشیابی محلحق می شود

اخبار

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت بهمن 1402

نتایج تکمیل ظرفیت اعلام شد | اعلام نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی بهمن 1402

نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه ها برای ورودی بهمن اعلام شد