زیرصد سنجش

معرفی پکیج ریاضی کنکور زیر 100 سنجش

معرفی پکیج ریاضی کنکور

مطمئنا ریاضی در دسته درس های محبوب رشته تجربی قرار نمی گیرد؛ اما این مسئله از میزان اهمیت آن در کسب موفقیت در کنکور رشته تجربی نمی کاهد.

ریاضیات علاوه بر اینکه به عنوان یک درس مستقل در جمع دروس تخصصی کنکور تجربی خود را جای داده، به طور غیرمستقیم در عبور از دروس محاسباتی مهمی چون ریاضیو شیمی بسیار تاثیرگذار است.

سوالات ریاضی در کنکور سراسری گروه تجربی اغلب یک حد متعادل از سختی را داشته است. معمولا 30 درصد سوالات آسان، 50 درصد سوالات متوسط و 20 درصد دیگر از درجه سختی بالا برخوردارند.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه درس ریاضی ارتباط مباحث دروس سه پایه دهم و یازدهم و دوازدهم و حتی پایه های پایین تر با یکدیگر است. بنابراین گام اول در کسب موفقیت در این درس، مطالعه به صورت مبحثی و پایه ای است.

بهترین پکیج درس ریاضی کنکور دارای چه ویژگی هایی است؟

پکیج ریاضی کنکور زیر 100 سنجش شامل تدریس کتاب های ریاضی دهم، ریاضی یازدهم و ریاضی دوازدهم می باشد. به بیان دیگر بسته آموزشی ریاضی کنکور از صفر تا 100 ریاضیات سه سال دبیرستان را در خود جای داده است.

در بهترین پکیج درس ریاضی کنکور کلیه مباحث کتاب های درسی به صورت کاملا تشریحی و مفهومی تدریس شده است. نمونه سوالات تشریحی برای تثبیت مفاهیم در هر بخش ارائه شده، و در پایان هر بخش با ایستگاه های تست کلاسی به تسلط هر چه بیشتر شما برای موفقیت در کنکور پرداخته شده است.

در بخش تدریس ریاضی دوازدهم با رویکرد موفقیت در امتحان نهایی، به تحلیل و تسلط بر راه حل های تشریحی توجه ویژه ای شده است.

ضمن اینکه در تمام بخش های پکیج تدریس ریاضی کنکور به آموزش نکات طلایی و ارائه شیوه های سریع حل تست با زبانی ساده و قابل فهم پرداخته شده است.

و در نهایت بانک تست های برگزیده 15 سال اخیر کنکور سراسری به طور کامل آنالیز و تشریح شده است.

پکیج ریاضی کنکور زیر 100 سنجش، از آنجایی که تدریس هر کتاب را به صورت مجزا صورت گرفته است، برای دانش آموزان سال دوازدهم کامل ترین مرجع آموزش و آمادگی برای امتحان نهایی نیز محسوب می شود.

و از سوی دیگر تمام آنچه را که برای کسب درصد بالای این درس در کنکور نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *