زیرصد سنجش

معرفی پکیج زیست کنکور زیر 100 سنجش

معرفی پکیج زیست کنکور

گروه آزمایشی علوم تجربی هر سال بیشترین تعداد شرکت کننده را در میان گروه های پنجگانه کنکور سراسری دارد. تعداد بالای شرکت کننده از یک سو و ظرفیت محدود رشته های پرطرفدار گروه پزشکی و پیراپزشکی، رقابت را در این گروه سخت و بسیار نزدیک کرده است.

موفقیت در کنکور تجربی در گرو تسلط و مهارت بالا در پاسخگویی و حل تست های دروس تخصصی این رشته است. در میان دروس تخصصی گروه تجربی، درس زیست شناسی با ضریب 4 در زیرگروه پرطرفدار 1، می تواند به عنوان مهم ترین و در عین حال چالشی ترین درس کنکور علوم تجربی در نظر گرفته شود.

زیست شناسی به دلیل گسترده بودن مباحث مفهومی اش و همچنین شکل بودن غالب مفاهیم آن همواره برای داوطلبان حتی قوی موجب دردسر شده است.

سوالات متداول دانش آموزان در رابطه با این درس: «زیست را چگونه بخوانم؟» ، «چگونه زیست را 100 بزنم؟» و « بهترین پکیج زیست کنکور کدام است؟»

در این نوشته به سوال آخر می پردازیم.

معرفی پکیج زیست کنکور

پکیج زیست کنکور زیر 100 سنجش شامل تدریس کتاب های زیست دهم، زیست یازدهم و زیست دوازدهم می باشد. به بیان دیگر بسته آموزشی زیست شناسی کنکور از صفر تا 100 زیست سه سال دبیرستان را در خود جای داده است.

خط به خط کتاب های درسی به صورت کاملا تشریحی و مفهومی تدریس شده است. تمامی شکل های مهم و تست خیز به طور کامل تشریح و نکات مهم کنکوری از آنها استخراج شده است.

در پایان هر گفتار با برپایی ایستگاه تست کلاسی، شیوه طرح سوالات کنکور از آن مبحث در قالب نمونه تست های کنکوری به طور کامل بررسی شده و با استفاده از گراف های شکلی، به بررسی شیوه طرح سوالات ترکیبی به طور کامل پرداخته شده است.

تمامی مباحث درسی با استفاده از انیمیشن های تخصصی تشریح شده، و در نهایت بانک تست های برگزیده 15 سال اخیر کنکور سراسری به طور کامل آنالیز و تشریح شده.

پکیج زیست کنکور زیر 100 سنجش، از آنجایی که تدریس هر کتاب را به صورت مجزا صورت گرفته است، برای دانش آموزان سال دوازدهم کامل ترین مرجع آموزش و آمادگی برای امتحان نهایی نیز محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *