زیرصد سنجش

آنچه در تدریس درس ریاضی به منظور آمادگی برای کنکور باید مورد توجه قرار گیرد، پیوستگی مباحث و ارتباط سرفصل های جدید با مطالب گذشته است.

نمونه تدریس درس ریاضی و حسابان

تدریس ریاضی کنکور

در پکیج ریاضی کنکور تجربی تمامی مباحث درسی ریاضیات دهم، یازدهم و دوازدهم به طور کاملا تشریحی تدریس شده و به موازات آن نکات تستی و شیوه های محاسبات سریع تست های کنکوری آموزش داده شده است.

در بخش تدریس ریاضی دوازدهم، آموزش منطبق بر چارچوب و اصول سوالات امتحانات نهایی است. به گونه ای که دانش آموز بی نیاز از برنامه ی مجزا، همزمان هم برای امتحان نهایی درس ریاضی کاملا آماده می شود و هم اینکه به طور همزمان آموزش لازم برای آمادگی کنکور را دریافت می کند.

پکیج کامل ریاضی کنکور زیر 100 سنجش، تدریس ریاضی دهم و آموزش ریاضی یازدهم را در کنار آموزش کامل ریاضی دوازدهم، به صورت موضوعی و مفهومی در خود جای داده و به منظور تسلط هر چه بیشتر داوطلب برای کنکور سراسری، بانک جامع تست های برگزیده 15 سال اخیر کنکور سراسری را آنالیز و حل نموده است.

تدریس ریاضی کنکور

آنچه در تدریس حسابان کنکور باید مورد توجه قرار گیرد، پیوستگی مباحث و ارتباط سرفصل های جدید به مطالب گذشته است.

تدریس حسابان کنکور

در پکیج حسابان کنکور تمامی مباحث درسی ریاضی دهم، حسابان یازدهم و حسابان دوازدهم به طور کاملا تشریحی تدریس شده و به موازات آن نکات تستی و شیوه های محاسبات سریع تست های کنکوری آموزش داده شده است.

در بخش تدریس حسابان دوازدهم، آموزش منطبق بر چارچوب و اصول سوالات امتحانات نهایی است. به گونه ای که دانش آموز بی نیاز از برنامه ی مجزا، همزمان هم برای امتحان نهایی درس ریاضی کاملا آماده می شود و هم اینکه به طور همزمان آموزش لازم برای آمادگی کنکور را دریافت می کند.

پکیج کامل حسابان کنکور زیر 100 سنجش، تدریس ریاضی دهم و تدریس حسابان یازدهم را در کنار آموزش کامل حسابان دوازدهم، به صورت موضوعی و مفهومی در خود جای داده و به منظور تسلط هر چه بیشتر داوطلب برای کنکور سراسری، بانک جامع تست های برگزیده 15 سال اخیر کنکور سراسری را آنالیز و حل نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *